retete de slabit.ro

Solutii pentru oboseala nejustificata Observatiile medicilor suger


 
 
    Solutii pentru oboseala nejustificata

Observatiile medicilor sugereaza faptul ca fatigabilitatea si in special sindromul oboselii cronice se accentueaza in special in lunile reci ale iernii şi se diminueaza indata dupa ce zilele s-au lungit şi au devenit mai calde şi mai însorite. Cu toate acestea, starea celui afectat este destul de fluctuantă. Dezideratul suprem în ceea ce priveşte fixarea unui tratament eficace este, desigur, stabilirea cauzelor organice care determină starea de fatigabilitate. În imposibilitatea precizării unui diagnostic, merită să folosim o serie de remedii şi alimente naturale, capabile să ne îmbunătăţească starea generală şi să favorizeze producerea de energie.

Curmalele uscate, smochinele sau caisele deshidratate pot substitui cu succes dulciurile, atunci când simţim nevoia unui plus de energie. Spre deosebire de zahărul rafinat conţinut în dulciuri, ele nu determină demineralizarea organismului. Totuşi, datorită conţinutului mare de glucide simple, ele vor fi consumate cu moderaţie. Mulţi adepţi ai dietei naturiste preferă să rehidrateze fructele uscate vreme de 1-3 ore în apă, înainte de a le consuma.

Uleiul de cătină, întrebuinţat în uz intern, facilitează producţia de energie, conferă o vitalitate mărită, stimulează imunitatea şi are un efect regenerant asupra celulelor. Conţine cantităţi însemnate de antioxidanţi şi un procent remarcabil de acizi graşi esenţiali.

Ceaiul verde (o linguriţă de produs infuzată 3-5 minute în 200 ml de apă aflată la o temperatură de 70 de grade) stimulează corpul, psihicul, impulsionând metabolismul şi imunitatea.

Infuzia de scorţişoară se obţine prin opărirea unei jumătăţi de linguriţă de produs măcinat în 250 ml de apă. După ce s-a răcit, vom adăuga 1-2 linguriţe de miere naturală, polifloră, apoi se poate consuma. Scorţişoara are însuşiri tonice şi favorizează diminuarea stratului adipos. Se consumă 1-2 căni pe zi.

Salatele de verdeţuri şi legume (pătrunjel, ţelină, morcovi, ridichi, varză, la care se pot adăuga seminţe sau boabe de grâu germinat) se vor consuma înainte de fiecare masă, având un efect de stimulare a eliminării toxinelor şi de fortificare a întregului organism.
Autor: Tomi Tohaneanu, redactor la revista Tratamente naturiste


Poti fi primul care comenteaza sau ofera informatii la aceasta intrebare. Daca stiti pe cineva care are informatii despre oboseala sau fatigabilitatea postati aceasta pagina pe Facebook, Google+ sau Twitter.

fara poza
 

Nu ati gasit raspuns in aceast articol la intrebarile dumneavoastra.

Cautati dupa etichetele oboseala, fatigabilitatea, remedii naturale, curmale uscate, energie, ulei de catina, ceai verde, scortisoara, salate, tratamente naturiste

Postati intrebarea dumneavoastra