retete de slabit.ro

Pilates, reprezinta o forma de sport care combina exercitii intense, a


 
 
    Pilates, reprezinta o forma de sport care combina exercitii intense, armonia partilor corpului, echilibrul, controlul muschilor abdominali si o respiratie corecta.
Pentru a-ti da seama cum functioneaza antrenamentul Pilates, trebuie sa pornesti de la miscarile esentiale, care te vor ajuta sa-ti tonifici corpul si sa pierzi din kilogramele in plus. E important sa incepi cu exercitiile de baza pentru a te familiariza cu acest tip de antrenament si pentru a continua cu alte exercitii mai complexe. Mai mult decat atat, invata cum sa respiri, pentru a nu obosi rapid si pentru o sedinta eficienta.
Daca iti doresti rezultate vizibile si un corp frumos, armonios, trebuie sa urmezi un program de antrenament prin care sa-ti lucrezi toate grupele musculare. Astfel, este recomandat sa faci Pilates de cel putin 2 ori pe saptamana (ideal ar fi de 3-4 ori pe saptamana), pentru a te mentine in forma.
Hidrateaza-te corespunzator inainte, in timpul antrenamentului si dupa. De asemenea, pentru ca Pilates sa te ajute sa obtii rezultatele dorite, incearca sa mananci cat se poate de sanatos si echilibrat: fructe, legume, carne de pui si de curcan, peste, nuci, migdale, lactate sarace in grasimi, paine integrala, care iti vor hrani corpul.


Poti fi primul care comenteaza sau ofera informatii la aceasta intrebare. Daca stiti pe cineva care are informatii despre pilates sau controlul muschilor abdominali postati aceasta pagina pe Facebook, Google+ sau Twitter.

fara poza
 

Nu ati gasit raspuns in aceast articol la intrebarile dumneavoastra.

Cautati dupa etichetele pilates, controlul muschilor abdominali

Postati intrebarea dumneavoastra